fredag, august 15, 2008

Blog fra Tom på Teenmag!

Velkommen allesammen til Toms blog!

Ja, vi er endelig tilbage på tour! Vi rejser fra by til by i vores bus, møder så mange har vores seje fans og har haft nogle fede shows indtil videre. Da det er vores første rigtige tour i Staterne og Canada, har der været meget at lave for os. Indtil videre har vi besøgt New York, New Jersey, Montreal og Cleveland. Lad mig sige, alle de shows vi har spillet indtil videre, har været virkelig specielle på deres egen måde. Og vi er sååå glade for at være nomineret til MTV's VMA'er for ''Best Pop Video'' og ''Best New Artist'', tak til alle vores fans!

Den første koncerten på vores tour i New Jersey, gik overraskende godt, hvilket bekymrer mig en smule. Normalt går noget galt i løbet af et show, men denne gang gik alt som smurt! Altså, selvfølgelig missede Georg nogle accorder, men det sker hele tiden (lol!).

På vejen til Montreal, gik vores ''alt går som smurt'' ud i vasken... Vi skulle vente i Canadas lufthavn i timevis fordi der var en Greyhound-bus foran os, og politimændene gennemsøgte hver og en lille ting i den - de tjekkede endda alle folkenes tøj de havde taget med i kufferter. Heldigvis tog politimændene det roligt da det var vores tur - de lod os komme igennem uden at skille vores bus ad. Sikkerhedstjek og gennemgangskontrol er ihvertfald ikke lige mig... Jeg har bare ikke de bedste oplevelser med dem!

I Montreal (for at være præcis, i Saint-Jean-Sur-Richelieu) optrådte vi til en fed festival med omkring 20.000 mennesker. Vejret var skønt, og gennem hele dagen fløj det op med alle mulige forskellige luftballoner. Den sejeste af dem lignede hovedet af Darth Vader, og jeg ville have elsket at være om bord på den! Men vi blev på jorden og optrådte, hvilket var skønt - alle fansene sang med på hver og en af sangene med os... simpelthen fantastisk!

Efter showet tog vi et hurtigt stop på et hotel hvor vi tog et bad (og ja, også Georg), og så var det tid til at stige ombord på tourbussen og rejse natten over til Cleveland. På bussen spillede vi video-spil. Vi spillede en guitarspil, og selvfølgelig vandt jeg over de andre - sikken overraskelse!

Efter det gik jeg i seng, og vågnede op næste dag i Cleveland hvor solen skinnede meget... ihvertfald om morgenen. Næsten resten af dagen regnede det, så vi tilbragte det meste af dagen (det var en fridag) med at se DVD'er. Gustav tog også en lille tur til Lake Erie, og da han kom tilbage var han drivvåd - ikke fordi han hoppede i søen, men fordi det begyndte at øsregne!

Lad mig sige, det er ret sjovt at være på tour i Nordamerika - så mange nye ting at udforske. Det er skønt at være her, og jeg glæder mig til at se DIG til en af koncerterne snart.

Tak for al jeres støtte til alle vores koncerter indtil videre, og også til MTV's VMA'er hvor i gjorde det muligt for at at blive nomineret TO gange... det er helt utroligt. Bliv endelig ved med at stemme på os til ''Best New Artist''.