torsdag, januar 21, 2010

Band-tvillingerne har høreproblemer: „på grund af den høje musik, hører vi dårligt.“

De er tidens mest succesfulde tyske band, deres tredje album ’Humanoid’ er lige udkommet, og til februar drager de på stor tour.

BILD snakkede med de fire unge rockere om ‚Tokio Hotel’. Bill (20), Tom (20), Georg (22) og Gustav (21) om kærlighed, fans og dårlig hørelse.

BILD: Har i egentlig, i alle disse år med pige-skrig, været til høretest?
Tom: ”Næh. Bill og jeg har hørt dårligt fra fødslen af. Det er også derfor vi snakker så højt.”
Bill: „Ja, og hvis det skulle blive endnu værre, så er det fordi, vi hører super høj musik og ikke på grund af skrigene. Det er simpelthen det fedeste der findes! Vi synes det er så fedt, at vores fans skriger deres følelser ud.”

BILD: I spiller i ‚Color Line Arena’ d. 28. februar. Hvad kan jeres fans vente sig?
Bill: „Ikke kun en live-koncert, men et kæmpe show. Sammen med en scenedesigner fra London, har vi bygget en rigtig fed scene med pyroteknik, LED-væg og mange bevægelige elementer. Vi har to tourbusser og ti trucks med på tour.”

BILD: Emneskift! Bill, er det rigtigt, at du ikke har haft en kæreste siden du var 15?
Bill: ”Ja.”

BILD: Ingen tid?
Bill: „Det handler ikke kun om det. Hvis jeg er virkelig forelsket, lader jeg alt stå og ligge, ville endda forlade byen eller landet. Men fordi jeg går så sjældent ud, har jeg ikke muligheden for at lære nogen eller opbygge en kontakt – udover en anden stjerne eller en medarbejder.”

BILD: Hvordan skal HUN være?
Bill: ”Angående udseende kan jeg ikke sige noget. For mig er det kærlighed ved første blik. Jeg skal med det samme, kunne føle at jeg kan stole på hende. Og hun skal være spontan og glad for livet.”

BILD: Hvordan ser jeres andres kærlighedsliv ud?
Georg: „Jeg har haft en kæreste i cirka et år.“
Tom: ”Udover Georg er vi alle singler. Jeg har aldrig været forelsket. Det har ikke noget med ydre at gøre, der er bunkevis af smukke kvinder. Hos mig skal det hele passe sammen.”

Kilde: http://www.bild.de/
Link: http://www.bild.de/BILD/regional/hamburg/leute/2009/11/30/tokio-hotel/band-zwillinge-haben-ohr-probleme.html

Ingen kommentarer: