fredag, februar 05, 2010

Dieter Bohlen: "Dieter Bohlen: "Tokio Hotels succes er falsk!"

Pop-guruen tvivler på Bill og Co's succes.

Den aldrende 'Modern Talking'-stjerne tror ikke på, at Tvillingebrødrene Bill og Tom Kaulitz, trommeslager Gustav Schäfer og bassist Georg Listing, er så succesforkælet, som de altid bliver fremstillet.

De erklærer han til BILD: "Tokio Hotels nutidige succes er falsk." Hans forklaring: "Deres sidste album solgte 25.000 eksemplarer i Tyskland. På samme tid, selvom ingen sikkert har interesse i det, har Michael Hirte med hans mundharmonika solgt 800.000 eksemplarer."

Til spørgsmålet, om han ikke kan lide Tokio Hotel, svarer Bohlen: "Jo, rigtig meget endda. Men jeg er bange for, at der vil fremkomme det samme had, som med Modern Talking."

Specielt mellem frontmand Bill Kaulitz og hans tidligere bandkollega Thomas Anders, ser han ligheder. "For Bill Kaulitz ligner meget Thomas Anders, som han så i 1986: De sminker sig ens, bærer lipgloss, er feminine. De får det senere svært .Det undede jeg ikke Thomas dengang, og det under jeg heller ikke Bill i dag."

En ting er dog sikker: Bohlen ville aldrig lave et album med Tokio Hotel. "Nej, de sælger for få cd'er!" Udfra en fagsmæssig mening, synes han at Magdeburger-bandet allerede er på vej væk. "For en koncert i Rusland, for jeg det dobbelte af hvad jeg ville få med et nummer 1-hit med Tokio Hotel. Bandets tid er højst sandsynligt forbi", siger han.

http://www.viva.tv/Lifestyle/NewsDetail/id/2206799/interid/169/part/1

Ingen kommentarer: