søndag, februar 07, 2010

Tom Kaulitz: 'Jeg kan ikke leve uden berømmelsen!'

Tom elsker, at være berømt og berygtet.

Casanovaen fra Tokio Hotel, der efter udsagn, tager en eller flere groupies med i tour-bussen, gør ingen hemmelighed ud af, at han udnytter sin berømthed fuldt ud. Til den schweiziske avis 'Blick', sagde han direkte: "Jeg kan ikke leve uden berømmelsen. Man bliver afhængig." Tokio Hotel er afhængige af berømmelsen. For få år siden var det dog andre ting, var det dog andet de var afhængige af. Det er egentlig ikke så længe siden, at Bill Kaulitz (20) bekendte, at han havde taget stoffer som 13-årig. Den excentriske sanger prøver stadig den dag i dag, at erklære sine tidligere bedrifter: "Til vores eget forsvar, vil jeg dog sige, at vi voksede op i en lille by. Det er skide kedeligt. Stoffer var ikke så underligt." I dag er de vilde fest-tider dog definitivt forbi. "Med vores stramme tour-program, kan vi ikke tillade os, at tage stoffer," bedyrer den Leipzig-fødte stjerne, som for nylig tog sine første catwalk-skridt ved Milanos modeuge. Forsangeren med den specielle tøjstil er altid i centrum, hvad der dog ikke forstyrrer de andre bandmedlemmer. "Gustav og Georg kunne ikke forestille sig, at være midtpunkt, og beundrer min bror Tom og jeg, at vi udholder det hele. Og Tom er lykkelig over, at jeg er 'rampelys-bitch'," siger Bill i et interview med 'Gala'.

Ingen kommentarer: