onsdag, februar 10, 2010

Eksklusivt interview med Dennis K. på RTL



Velkommen! Bill Kaulitz har efter fem år fået en kæreste. Denne nyhed har to sider: en god og måske en dårlig. Den gode er: angiveligt har de lært hinanden at kende gennem et fanbrev. Så der er håb for alle fans derude. Den dårlige side: Bill skal angiveligt have stjålet hende fra en anden, og denne fyr snakker nu eksklusivt ud om det i dette interview. Sven Wagner fortæller:

Han kalder sig selv for musiker. Han minder en smile om Tokio Hotel-frontmanden Bill Kaulitz og han hævder, at Bill Kaulitz har stjålet hans kæreste på en ond og gemen måde.

Dennis: “Bill kom ind i vores forhold. Eller, ophidset og ond mod mig osv. Han dissede mig helt vildt.”

Hvis Dennis påstand er sand, så kan Bills gentagne udtalelse ikke være sand. I november sagde Bill følgende angående emnet ’kæreste’:

Bill: ”Jeg ville elske, at fortælle noget nyt og fortælle folk, at jeg er forelsket. Det er desværre ikke sket i de sidste fem år. Og jeg tror heller ikke at det vil ske. Men på en måde er jeg glad for det, for jeg ved hvad dette ville medføre.”

Siden slutningen af sidste år, skulle Bill være den nye fyr ved Pinkys side. Hun er 20 år og hendes rigtige er faktisk Wencke. Angiveligt skulle popstjernen selv have kontaktet hende via nettet.

Dennis: ”Hun skrev et brev til ham for to år siden og han svarede hende sidste år, i starten af 2009. Selvfølgelig troede hun ikke på det i begyndelsen, hun troede at det var en særling eller lignende. De chattede gennem webcam osv. og så mødte de efterfølgende hinanden. Selvfølgelig hemmeligt.

Har Bill et forhold til en 20-årig pige. Dette hævder Dennis K. dette, fordi han stadig er sur. Ikke på Pinky, men på Bill, som han endda beskriver som et dårligt valg.

Dennis K: ”Jeg ville klart være en bedre kæreste, og det vidste hun, for jeg kan give hende langt mere end han kan. Jeg kan for eksempel gå ud med hende, gå en tur med hende på gaderne og alle de andre ting man gør, når man har et forhold. Det er ikke muligt, at gøre noget i offentligheden. Hun ville aldrig kunne gå en tur med ham i parken… ja, det er bare ikke muligt.”

Hvor troværdig er denne historie med den stjålne kæreste ifølge Tokio Hotel-sangeren? Bill har hverken kommenteret på Pinky/ Wencke eller sagt, at han kender hende. Men dette vil ikke vare længe, hævder ekskæresten Dennis.

Dennis: ”Han skrev engang til mig, at han er ligeglad med hvad hun synes om det, han vil gøre det officielt. Han er fuldstændig ligeglad med hendes mening om dette, en dag vil hun kunne lide det og at han ikke vil fortryde det, selvom han så fortalte hende noget andet. Ja, det er bare meget… klamt.”

Men nu har Dennis også et band. Historien om, at Bill Kaulitz har røvrendt ham, kommer på et godt tidspunkt for ham.

Dennis: ”Jeg tror hun har ladet sig rive med af det. Jeg føler, at hun følte sig splittet mellem os og ikke vidste hvad hun skulle gøre.”

Om det er PR eller sandheden – med denne offentlige beskyldning af Bill Kaulitz har Dennis K. opnået en ting: opmærksomhed.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold nu kæft altså..(Dennis)
Det jo løgn det hele, hvorfor køre mere rundt i det..
Pinky har også sagt hun ikke kender Bill personligt.

Anonym sagde ...

hold kæft hvor er han latterlig (;