tirsdag, marts 02, 2010

Fans anmelder Tokio Hotel-koncerten

Flest var begejstrede, men nogle savnede de gamle numre ved Tokio Hotel-koncerten mandag aften

Endelig! Kl. 21.03 mandag aften faldt tæppet foran scenen i Forum og afslørede en kæmpemæssig UFO-lignende ting, der gemte på de fire længe ventede tyskere i Tokio Hotel. For første gang nogensinde spillede Tokio Hotel i Danmark, og selv om salen ikke var mere end halvt fyldt, var det tydeligt, at fansene havde glædet sig. I de 90 minutter, som koncerten varede, var publikum helt oppe og køre. Og langt de fleste af de fans, som Vi Unge talte med efter koncerten var da også superbegejstrede for showet.

Ana og Cecilie, 13 år:
Hvad synes I om koncerten? - Den var rigtig fed.
Hvad var højdepunktet? - Helt klart, da de spillede Monsoon.
Hvad var det dårligste ved koncerten? – Vi synes godt, de måtte have spillet lidt flere engelske numre.
Hvor mange stjerner vil I give koncerten? Fem stjerner, helt sikkert!

Mia og Signe, 17 år:
Hvad synes I om koncerten? – Helt ærligt? Vi var helt vildt skuffede. De spillede næsten kun nye sange, som vi ikke kender lige så godt som de gamle. De skulle være kommet for to år siden, da de planlagte koncerter blev aflyst.
Hvad var højdepunktet? - Det var et godt sceneshow. Og så var det godt at se Bill i virkeligheden.
Hvad var det dårligste ved koncerten? - Vi manglede de gamle sange. Og så Bills hår. Vi savner løvemanken!
Hvor mange stjerner vil I give koncerten? To stjerner.

Amalie, 16 år:
Hvad synes du om koncerten? – Jeg stortudede. Jeg har været fan i lang tid, så det var så fedt endeligt at se dem.
Hvad var højdepunktet? – Übers Ende der Welt, tror jeg. Der følte jeg mig virkelig som en rigtig Tokio Hotel-fan.
Hvad var det dårligste ved koncerten? – Den lange pause fra opvarmningen gik af til Tokio Hotel gik på. Man nåede helt at komme ned igen.
Hvor mange stjerner vil du give koncerten? 10 stjerner, mindst

Julie, 15 år:
Hvad synes du om koncerten? – Det var fantastisk at de endelig kom til Danmark.
Hvad var højdepunktet? Da de spillede Monsoon. Det var så fedt at høre det gamle nummer. Det mindede mig om, da jeg startede med at være fan af dem.
Hvad var det dårligste ved koncerten? Jeg kan ikke komme i tanke om noget dårligt. Måske at Bills bukser var så stramme.
Hvor mange stjerner vil du give koncerten? Så mange, som jeg overhovedet kan!

Amanda, 15 år:
Hvad synes du om koncerten? Den var helt fantastisk. Jeg har været fan i flere år, og det toppede ligesom, da de skulle være kommet til Danmark sidst, men det var fedt at se dem for første gang og jeg har virkelig fundet mange herinde, som jeg kender fra gamle dage.
Hvad var højdepunktet? – Stemningen i salen. Jeg var ved at blive døv. Og alle er her bare, fordi de elsker dem.
Hvad var det dårligste ved koncerten? – At de ikke spillede Schrei. Den plejer de altid at spille.
Hvor mange stjerner vil du give koncerten? – Så mange som muligt. Den får i hvert fald 12 på karakterskalaen.

- Vi Unge

Ingen kommentarer: