torsdag, maj 27, 2010

Bravo nr. 22/2010: Tokio Hotel i Asien



Stor ære for drengene – guldplade i Taiwan. Men maven knurrer…

Taiwan – en ø ved Kinas kyste, elleve timers flyvning fra Tyskland. Også her er vores TH-drenge super succesfulde! Bandet fra Magdeburg fik for nylig en guldplade for deres album ’Humanoid’. Klart: Bill, Tom (begge 20), Gustav (21) og Georg (23) kom personligt forbi! Men hvad nytter den skønne pris, når maven knurrer?

1) Smil på gruppebilledet – men tankerne er et helt andet sted.
- Jeg er skide sulten! (Gustav)
- Tak søde fans! Hvad for en dejlig modtagelse! (Bill)
- Jamen hallo! Der bagved står en mega lækker asiatisk pige! (Tom)
- Velkommen til Taiwan! (Dreng 1)
- Men hvorfor hedder i ’Tokio Hotel’!? Det ligger i Japan! Vores hovedstad er Taipah! (Dreng 2)

2) Wow! En fantastisk anerkendelse – Gustav kan dog ikke glæde sig helt…
- Man, hvornår er der noget mad? (Gustav)
- Dette vil jeg hænge i min stue! (Georg)

3) Timer senere: ceremonien trækker ud…
- Hvor længe bliver dette ved!? Jeg må snart lægge make-up igen (Bill)
- Det varer og varer. Jeg kunne for længst have hygget mig med den lækre tøs på vores Taipah-hotel (Tom)

4) Reddet! Gustav har fundet noget at spise! Spisetid!
- Endelig! Men hvad er det? Høns? Hund? Det er ligegyldigt… (Gustav)
- Forhåbentligt levner han denne gang… (Georg)

5) Det dufter godt! Alle vil smage. Og Gustav? Gustav er endnu en gang irriteret…
- Ej! Nu vil de andre også have noget. Det var min mad! (Gustav)
- Aaaaah! Det er varmt! Jeg har brændt tungen! (Bill)
- Hey bror, betyder det nu, at du ikke længere kan synge? (Tom)
- Sig mig lige, er alle tyskere så underlige, som disse? (lille pige)

Ingen kommentarer: