onsdag, juni 02, 2010

Bill & Tom taler om ægteskab, forhold og børn - BILD!

Alle kender dem, nemlig, det er tvillingerne fra Tokio Hotel. Men de må beskytte deres familie. Ikke overraskende, at der findes få privatfotos af moderen Simone og hendes berømte sønner.

BILD: Fansene måtte vente 2 år på et nyt Tokio Hotel-album, holdte I en lille ferie/pause eller hvad?
Tom: Ikke rigtig! Vi har arbejdet for det meste.
Bill: Under produktionen af det nye album, prøvede vi at forsvinde fra offtenligheden og pressen en smule.

BILD: Succes har selvfølgelig også sin ulemper. Har I overhovedet noget privatliv længere?
Bill: Overhovedet ik! Vi kan ikke spise en is med familien, det er stort set umuligt. Det eneste øjeblik, jeg er alene, er når jeg kører.

BILD: Der lyder sørgeligt. Ville I gerne være som andre 20-årige: hænge ud med vennerne og have en kæreste...?
Tom: For at være helt ærlig kan jeg ikke forstille mig, at kunne være sammen med en anden person i så lang tid. Jeg ville aldrig kunne bo med en pige, tror jeg.
Bill: Det kunne jeg godt.

BILD: Hvorfor ikke Tom?
Tom: Jeg tror, man hurtig bliver vant til hinanden og forholdet bliver kedeligt.
Bill: Når jeg bliver forelsket pakker jeg mine tasker og så flytter derhen, hvor hun nu end er.
Tom: Glem det Bill! Vi ville bo sammen resten af vores liv. Vi ville aldrig kunne være væk fra hinanden
Bill: Ja, men så skal vi bare havde sådan en skydedør i midten af lejligheden. På den ene side, kan jeg bo med min kæreste, og på den anden side, der kan du bo

BILD: Bill, er du i øjeblikket forelsket i nogen?
Bill: Nej, men det ville jeg gerne være. Men det er nok den sidste ting der kunne ske i mit liv i øjeblikket.

BILD: Hvis I kunne skabe en kvinde, hvordan skulle hun se ud?
Tom: Der findes ingen bestemt drømmekvinde. Men lige meget hvad, skal hun have smukke øjne.
Bill: Jeg ville kunne kigge hende i øjnene og se hendes sjæl. Jeg har brug for at vide, at hun aldrig ville svigte mig.
Tom: For mig er det vigtigt, at jeg har den følelse af, at jeg har kendt hende i lang tid, selvom jeg kun lige har mødt hende.

BILD: Det handler om tillid eller og jeres mor, Simone er hun så den vigtigste kvinde i jeres liv?
Bill: Præcis. Ofte er det svært for os at stole på folk, men vi ved, at vi altid kan stole 100% på vores mor.

BILD: Hvordan er jeres forhold?
Tom: Alt imellem os er ærligt og venskabligt. Uden hende ville vi aldrig have overlevet en del af de situationer vi har været ude for, hun er vores beskytter.

BILD: Hun er lige blevet gift med hendes kæreste, ikke sandt?
Bill: Jo, fedt ikke? Dette er hendes første ægteskab, hun var ikke gift med vores far, så.

BILD: Synes I det er romantisk, at de er blevet gift efter at have været et par i 12 år?
Bill: Helt klart! Jeg er virkelig glad på min mors vegne. Vores stedfar fik os intersseret i musikken og vi er vokset op med ham og ja, det er virkelig fedt.

BILD: Og hvad er jeres mening om ægteskab? Kunne I finde på at blive gift en dag?
Tom: Jeg synes brylluper er utrolig smukke. Men for at være helt ærligt, kunne jeg aldrig forstille mig selv blive gift.
Bill: Jeg har altid sagt, at jeg ikke ville giftes. Nu er jeg ikke så sikker. Når jeg virkelig bliver forelsket, så er alt muligt. Hvis jeg møder min soulmate, så kan det måske godt være, at jeg vil giftes med hende.

BILD: Og vil I være fædre?
Bill: Det ved jeg ikke...
Tom: Jeg eller allerede en far, for mine hunde
Bill: Også mig faktisk. Senere tror jeg, at vi får en slags hundefarm med hundredvis af hunde, som løber rundt i haven. Vores hunde er som vores børn.

Kilde og oversættelse: Tokio Hotel Live News.

1 kommentar:

Tinse sagde ...

nuerhh hvor er det sødt ^_^
elsker da tom pludselig bryder ind...

Ååååhhhhhhh Bill er da bare så evigt fantastisk romaaantisk <33 :'D