søndag, juli 18, 2010

Pierre Veillet: "Tokio Hotel er ved at være out"

TF1 Nyheder: Er albummet 'Humanoid' musikalsk mere ringe ?

PV: Jeg tror ikke, at albummet har en frisk form for af musik, fansene søger mere blød rock. Fans fortalte os: ''Det er ikke som før,'' det er mindre tilgængeligt for fans og for mange af de andre, som kunne lide dem især, når det gælder de yngste.

TF1 Nyheder: Et spørgsmål af de involverede generationer?

PV: Hvis en pige er 16 år gammel og har en lillesøster på 8 intersserer hun sig for den samme gruppe som den større, så processen i at blive træt af dem går meget hurtigere. Da succes for gruppen steg så enormt meget så pludselig falder det jo også. I øvrigt så køber de små fans ikke det nye album med Tokio Hotel.

TF1 Nyheder: Er Tokio Hotel fuldstændig "out" eller "in"?

PV: Mellem 2006 og 2008, var de "in". De begynder at blive (mere) "out", men kan igen hurtigt være "in" igen - især grupper som dem, der er anderledes.

Oversat af: sika_splint -Tokio Hotel Live News.

3 kommentarer:

Tinse sagde ...

kan det ikke være lige meget om de er out eller in så længe de er pisse gode? :| ♥

Anonym sagde ...

Jeg har aldrig kunne lide dem da de udgave deres 2- første cder på tysk!.. jeg kommer fra den ældre generation!! Jamen så udgave de Automatic på eng, så syntes jeg de er blevet mere world wide og voksnelækre! :-) selvom de kun er 21!

Jo mere jeg fik af vide af deres historie, hvad, hvor og hvordan de blev til, var jeg fasicineret!! At de havde talent.. tekster, live, stil, modighed, anderledeshed osv..! Så så jeg dem live i forum 1 marts 2010! Var jeg solgt! Jeg har været til Britney koncert og gaga koncert,.. jeg har aldrig oplevet noget lignede til TH koncert!! Der kunne de spille selv, liveperformance og og FÅ Publikumet med! Især nogle af deres sange! hey You, scremin osv..! Fantastisk!!

Simone Warncke sagde ...

Har kunnet lide deres musik lige siden jeg først hørte en af sangene.. og elsker dem stadig lige så højt. Jeg synes sangene har et eller andet i dem som bare skriger "Tokio Hotel".. Så yeah..
Desuden vil de altid være "in" hos mig O: Vil altid elske deres musik.. Ikke at det betyder noget for mig. Über populære eller ej, det gør ingen forskel. (: