torsdag, juni 12, 2008

Tokio Hotel TV [Episode 30]

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

wow bills hår flavre i starten

Anonym sagde ...

Haha' xD
- Hvad fanden laver Georg lige med det der bælte 3:02 :D ?
- Fuck det lyer som om Bill siger "kom så" 4:19

Jeg kunne ikke lade være med at have bare et lille had til drengene /:

Anonym sagde ...

anonym over mig.
det samme her det forfærdeligt.
og næste uge igen U.S !

Anonym sagde ...

Jeg synes, at det er noget ulækkert at spise IS til MORGENMAD? Har godt nok gjort det selv en gang, men det var sodavandsis, men flødeis til morgenmad? Hahaha, men det så alligevel lækkert ud :D Elsker virkelig starten på denne her episode.

Lou sagde ...

ej synes altså bare at leb die sekund lyder dumt på engelsk XD
og ja det lyder sulstændig som om han siger "kom så" 3:19 inde i videoen :D

men lidt kedeligt denne her gang synes jeg...

Anonym sagde ...

Hvorfor et had til drengende?
Syntes også lieb de secunde lyder weard på engelsk ..
Men jeg kan altså ikke lide bills hår i starten .. -.-

Anonym sagde ...

Hvor er i kritiske!!!
Jeg blev faktisk muntret op, især fordi de andre koncert optagelser jeg har hørt lyder Bill ikke helt som Bill, synes jeg, men har er han bare *woaw*!

Hva laver Tom lige med sin guitar 07:41...?xD

Anonym sagde ...

'KOm så!'!! 4:19!!
Vores egen Bill kan dansk xD

Anonym sagde ...

han siger "komm shon"...eller noget i den stil...altså han siger det på tysk og ikke dansk...

Anonym sagde ...

fuck de piger er små...
Tom optræder da ikke i "ganz wite" eller hvordan man nu skriver det... som han siger han vil.... Elsker der hvor han kommer ud fra det den der lokum´s bås.... De er bare så fucking ulækre - ser også ud som om han sys det... Bill du er bare så dejlig.. Du fangede den godt nok hurtigt da pladen var ved at vælte... hehe, du skulle have set dit ansigts udtryk

Anonym sagde ...

GANZ WEISS :D oh yes.
i love you tom.